حیوانات و جانورانخانه و کاشانه

چگونه گربه ها را از خانه دور کنیم؟

گربه ها موجودات زیبا، دوست داشتنی و بی آزاری هستند. از زمان های قدیم گربه ها در نزدیکی انسان ها زندگی کرده و بسیاری از افراد نیز بویژه در فصول سرد سال، از آن ها نگهداری و مراقبت می کنند.

امروزه تعداد زیادی از شما از حیوانات خانگی مثل سگ و یا گربه در منزل خود نگهداری می کنید. از آن ها مراقبت کرده و از زندگی با آن ها لذت می برید. تمامی حیوانات آفریده خدا بوده و بسیار دوست داشتنی هستند. هیچ یک از این حیوانات آزاردهنده نیستند و در اغلب موارد مشکلی برای ما انسان ها پیش نمی آورند. بویژه حیواناتی مانند سگ و گربه که زندگی مسالمت آمیزی را با انسان ها در پیش گرفته اند. بسیار از شما نیز از این حیوانات در فصول سرد سال نگهداری کرده و جای خواب و غذای آن ها را تامین می کنید که این کار بسیار زیبا و خداپسندانه است.

 

اما اگر از افرادی هستید که به هر دلیلی از حضور گربه ها در محیط زندگی خود ناراحت بوده و وحشت دارید و یا گربه ی مریضی که ممکن است ناقل بیماری باشد، به محل زندگی شما وارد شده است، چه خواهید کرد؟

اکثر مواقع گربه ها هیچ مشکلی برای افراد خانه ایجاد نخواهند کرد. اما در برخی از موارد گربه ها ممکن است با حضور خود در خانه و حیاط، افراد را ناراحت کرده و مشکل ساز شوند. مخصوصاً زمانی که گربه ها باعث ترس افراد خانه شده و یا باعث کثیف شدن محیط زندگیشان شوند. گاهاً نیز ممکن است در انبار یا حیاط منزل تولید مثل کرده که در این صورت رهایی و بیرون کردن آن ها از خانه بسیار مشکل خواهد بود. همچنین برخی از گربه ها از سلامت برخوردار نبوده و ممکن است ناقل برخی از بیماری ها باشند.

قبل از هر چیزی بهتر است تا جای ممکن با حیوانات مدارا کرده و آن ها را دوست بداریم، اما اگر با حضور گربه ها در محیط زندگی خود موافق نیستید، می توانید با روش های زیر آن ها را از خانه و حیاط خود دور کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هیچ گاه با حیوانات با خشونت رفتار نکنید.

روش های ذکر شده در این مقاله کاملا مطابق با حمایت از حقوق حیوانات و بدور از هرگونه آسیب رساندن و خشونت بوده و پیشنهاد می شود تنها در مواقع ضروری از آنها استفاده شود.

روش های دور کردن گربه از خانه

در درجه ی اول مواد غذایی، سطل زباله و مکان هایی از منزل که ممکن است به پناهگاهی برای آن ها تبدیل شود را پاکسازی کرده و مسدود کنید.

1- تغذیه ی گربه ها در یک مکان نه تنها باعث می شود که گربه همیشه منزل شما را به عنوان مکان تغذیه ی خود بداند، بلکه دیگر گربه ها را نیز به منزل شما آورده و همه ی آن ها به مکان عادت می کنند.

اگر گربه به یک مکانی عادت کرد، آن مکان را تا زمان به دنیا آوردن فرزند خود امن دانسته و در آن مکان تولید مثل می کند. بچه گربه ها نیز بقیه ی گربه ها را به آن مکان دعوت کرده و جمعیتی از گربه ها در منزل تشکیل می شود. پس اگر مخالف حضور آن ها در محیط زندگی خود هستید، به هیچ وجه به آن ها در محیط زندگی خود غذا ندهید. از کسانی که در نزدیکی محل زندگی شما هستند نیز بخواهید این کار را انجام ندهند. چرا که اگر گربه به آن مکان عادت کند حتماً به خانه ی شما نیز رفت و آمد خواهد داشت.

• در صورتی که بخواهید به گربه ها غذا دهید، غذای گربه را به دور از محل زندگیتان منتقل کنید.

1 دور کردن گربه از خانه

2- سایر منابع غذایی را دور کنید.

گربه ها نمی توانند در یک مکان ثابت باشند. به همین دلیل اگر به محل زندگیتان عادت کنند به خانه ی شما نیز رفت و آمد خواهند داشت. پس منابع غذایی اطراف خانه ی خود را نیز مسدود و یا پاکسازی کنید. درب سطل زباله های خود، خیابان و همسایه های خود را کاملاً محکم ببندید؛ تا گربه ها هیچ گونه غذایی را در اطراف محل زندگی شما نیافته و مجبور به رفتن از آنجا شوند.

2 دور کردن گربه از خانه

3- گربه ها همیشه به دنبال مکانی گرم و خشک برای سکونت هستند، که اگر آن را بیابند برای همیشه در آن سکنی می گزینند. در این صورت بیرون کردنشان بسیار دشوار است.

مکان هایی مانند انبارها، زیر پله ها و مشابه آن در منزل خود، که گربه ها دوست دارند را بیابید و حدالامکان ببندید تا از ورود گربه به آنجا جلوگیری کنید. حتی سوراخ ها و ورودی های بسیار کوچک را نیز پر کنید. گربه به دلیل بدن بسیار منعطفی که دارد می تواند از کوچک ترین مدخل هم عبور کند.

3 دور کردن گربه از خانه

روش های طبیعی

1- گربه را بترسانید.

اگر هر زمان که گربه را می بینید با صدای سگ او را بترسانید، گربه فکر می کند که همیشه در این مکان سگی وجود دارد. بنابراین ترسیده و از رفت و آمد به آن مکان خودداری می کند.

4 دور کردن گربه از خانه

2- در حیاط خانه فواره بگذارید.

حتماً می دانید که گربه از پاشیده شدن آب به بدنش متنفر است. بنابراین هیچ گاه در مکانی که آب وجود داشته باشد نخواهد رفت. می توانید برای باغچه ی منزل خود یک فواره طراحی کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

5 دور کردن گربه از خانه

3- فلفل بزنید.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که فلفل هیچ آسیبی به گربه ها وارد نکرده و تنها آن ها را از محل دور می کند. پس دور تا دور حیاط و محل رفت و آمد گربه را فلفل بریزید. حتماً دیده اید که گربه ها با استفاده از پنجه هایشان خود را خارانده و تمیز می کنند. حال اگر پنجه هایشان فلفلی باشد همانند انسان ها به آن حساسیت مختصری پیدا خواهند کرد. چندین بار این کار را تکرار کنید تا گربه بفهمد حیاط منزل فلفلی بوده و دیگر به آنجا وارد نشود. فقط یادتان باشد که فلفل را در هر جایی که گربه وارد می شود بپاشید.

6 دور کردن گربه از خانه

4- گربه را به دام انداخته و از محل دور و مناسبی منتقل کنید.

بیشتر موارد گفته شده در بالا تا حد زیادی اثر کرده و گربه ها را از محل دور می کند. اما اگر متوجه شدید که گربه به هیچ وجه از حیاط منزل دور نمی شود، باید آن را بدون هیچ گونه خشونت و آسیبی به دام انداخته و خودتان گربه را از محل دور کنید. برای این کار قفسی را در محل رفت و آمد گربه قرار داده و غذایی درون آن بگذارید؛ بهتر است روی قفس پتویی بیندازید تا هنگام نزدیک شدن برای بستن درب قفس شما را نبینند و یا درب قفس را با طنابی از دور کنترل کنید تا به محض اینکه گربه وارد قفس شد، درب را بسته و آن را به دام اندازید. زیرا ممکن است گربه شما را نبیند، اما وجودتان را حس کند. زمانی که گربه به دام افتاد آن را به محلی دور برده و در آنجا رها کنید.

7 دور کردن گربه از خانه

فن تریکس مطالعه مقالات “دور کردن و فراری دادن راسو و راکون از باغ و باغچه“، “فراری دادن و دور کردن زنبور ها از اطراف خانه” و “دور کردن کلاغ ها از اطراف خانه و باغ” را به شما پیشنهاد می دهد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
291 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
نگین

بابا جمع کنین این مسخره بازیها رو …گربه گربه حیوان آزاری… الان من شدیدا از گربه میترسم و اینکه گلدونهای من رو با ادارشون نابود کردن حالا الان برم روانشناس و برم هزار و یک وقت بزارم که گربه صدمه نبینه؟ مگه وقت و فرصت رو از سر راه اوردم… بیشتر بخوانید.

شیدا

معلومه تا افراد نادانی امثال شما وجود داره همیشه اندر خم یک کوچه هستیم

سارا

شما خودت نمونه یه بشری هستی که مهربانی کردن با حیوونها برات پیش پا افتادست. امثال شماها هستید که بی فرهنگی و حیوان ستیزی رو زیاد کردین… آخه شما چه میدونی مهربونی چیه… با امثال شما واقعا آدم از آدم بودنش شرمسار میشه… البته که نتیجه کارهات رو میبینی مطمئنم..

میلاد

از حرفای شما قشنگ معلوم میشه کیا باعث میشه جامعه ایران بی فرهنگ باشه پس اگه شما هم تو خیابون اشغال ریختنین باید برخورد دیگه ای باهاشون بشه

Afsoon.sh

خوب بفرمایید اگر این گربه بیچاره که شما در تله انداختید و بردید جای دیگه رها کردید مادر چهار تا بچه گربه بود چی؟ خداروخوش میاد سند مرگشونو امضا کنید…آدم باید کمی خرد داشته باشه تا سایر موجودات از دستش در امان باشن….

مسعود

شما اگه خرد داشتی میدونستی گربه خیابونی هستن هاچ‌و مادرش نیستن،گربه خیابونی با بچه خودشم بزرگ میشه امیزش میکنه،خیلی قشنگه با خرد نه؟؟؟؟ بعدم شما دوس داری خودش و بچه هاش و ببر تو تخت خوابت من سر و صدای گربه دوس ندارم خردمند

نغمه

خوب تو برو بیابون اونجا هم مار و مارمولک هست بی صدان شعور که نیست تیر آهن درک و مرامش از شماها بیشتره

مهری

کارمای گربه خیلی قویه، همسایه ما یه بچه گربه رو برد گذاشت سر کوچه . من خیلی دلم سوخت تا یه هفته میرفتم سر خیابون صداش میکردم و غذا براش میبردم. ولی بعدش دیگه پیداش نکردم هر چی گشتم نبود ، بعد از اون جریان خیلی بلا سر همسایه مون… بیشتر بخوانید.

سکینه

شمایی ک فقط حرف میزنین اگه نصفه شب شوهرتون شیفت باشه گربه به در خونه بزنه از خواب بپرید ببینم دیگه خوشتون میاد این تازه یکی از مشکلاتیه ک درست میکنن

Sevil

از گربه میترسید؟؟! اون ها باید از شما بترسن دیگه شمایی که اگه شوهرتون خونه نباشه از صدای جوجه هم بترسید مشکل خودتونه که ترسوئید بعدش هم شما به اندازه کافی بالغ نیستید که بدون کسی نترسید؟؟ این مشکل شماست که خودتون رو ضعیف کردید که حتما یکی با شما… بیشتر بخوانید.

آسمان

تفاوتهای فردی رو درنظر بگیرید منم ازهیچی نمیترسم ولی یه همسایه بی فکر داریم که خونش شده پرورشگاه گربه های ولگرد که حالا پررو شدن خونه ماهم میان! من ازگدبه به شدت متنفرم آلودگیش بجای خود که همه جا میره بعدمیاد توخونه 🤢🤮🤢🤮🤧🤧🤧

لاریسا

من هم تایید نمی‌کنم که وقتی داخل مجتمع یا آپارتمان هستیم گربه هارو بیاریم چون اونها عادت میکنن و اگر از اونجا بریم اونها نمیرن .اگر قصد غذا دادن داریم باید دور از ورودی آپارتمان یا مجتمع باشه .

یاشار

گربه تنها حیوان پاک دهان هست و دهنش هیچ باکتری نداره و بدنش رو بیشتر از انسان تمیز میکنه

نگار صادقی

کاش اول بالغ میشدید بعد ازدواج میکردید خخخ

پریسا

کاش تو اینقد بالغ میشدی که ترس بقیه رو مسخره نکنی :/

الهه

نترس آدم تا حالا نخورده گربه

نبات

جمع کن بابا توهم

ساغر

ولشون کنید فقط کافیه سگ پاچشونا بگیره اون موقع تا عمر دارن یادشون میره هویتشون چی بود.. لابد فک کردن تا میگن وا گوگولی پیشی ناز ما حس میکنیم اینا روشن فکرن ولی نمیدونن چی راجبشون فکر میکنیم

نغمه

تو اگه فکر کن بودی فکری به حال خودت و زندگیت میکردی

سونیا

خخخخخ فایده نداره حرف زدن با کسی ک هیچ شناختی در مورد حیوانات نداره اینجور آدمها با انسانها هم شک نکنید مشکل دارن

مادر

خودخواه نباش ما از آدمهابیشتر آسیب میبینیم تا از حیوانات .چند نفر از خانواده شما رو سگ آزار داده ؟در عوض چند انسان به شما آزار رسوندن ؟ولی چون زورتون به افراد زورگو نمیرسه حکمی هم نمیدین ولی به حیوانات بدبخت حکم به گم و گور شدن همه شون رو… بیشتر بخوانید.

nasim

دقیقاهمینطوره آسیب ماازانسانهاهزاربرابره اماجالبه سرسوزنی ترس نداریم ازشون

لاریسا

خب این مطالب که گزاشته برای همینه که اطلاعات جمع کنید یه راهی پیدا کنید که از مثلا جلوی در خونه یا تراس دور بشن .همون فلفل فکر کنم خوب باشه

پری

هم کارماشون قویه هم دعاشون اینقدر خیر و برکت و شادی میاره توی زندگی مخصوصا مادی من ایمان دارم

محسن

من از مهر ماه امسال یه گربه به سرپرستی قبول کردم و واکسن و کارهای پزشکیشو انجام دادم . از وقتی این بچه اومده تو زندگیم ، مریضی ها و افسردگیها م دور شدن . هر سال کلی سرما خوردگی داشتم ، امسال هیچ موردی نبود. حیوون خونگی مزایای زیادی… بیشتر بخوانید.

ایرانی مسلمان

بهتره یه یتیم را به سرپرستی بگیرید
خدا همه کارهاتون را جور میکنه
گربه ها از پس زندگی خودشون بر می آیند

لاریسا

یا اون کلمه مسلمان رو بردار یا اینجوری ضد دین مسلمونیت حرف نزن .خود پیامبر گفته سه چیز باعث برکته نگهداری کنید داخل خونه .کفتر گربه مرغ و خروس.

nasim

اینجور وقتا میگن این حدیث جعلیه مگر نمیدونی جوابشون چیه….ازمسلمونی یه اسم ایرانی مسلمان رو دارن فقط

nasim

خوبه اینجور وقتابدون فکر نیاید بنویسید خوبه یه یتیم به سرپرستی بگیری…مگر سرپرستی یه یتیم خاله بازیه صدجور دنگ وفنگ داره دست اخرم جوری مزدتو میگیری که تاعمر داری بگی غلط کردم ….بحث مهربونی باحیووناس نه چیزدیگه دوتامسئله کاملا متفاوت چرا عادت کردید تایکی حرف ازغذادادن به حیوونامیکنه بگید به… بیشتر بخوانید.

مادر

بله دقیقا همینطوره .دختر من احتمال سندرم براش دادن همون موقع گربه مادر با بچه اش اومد و ما بهش آب دادیم و پناه دادیم .جالبه آزمایش دخترم بعد سه بار بار آخر مقدار کورتیزولش پایین اومده بود و من اونو نتیجه اینکارم دونستم .هر کار خیری که خدا سر… بیشتر بخوانید.

کاربر ناشناس

سلام من ۴ تا جوجه خریدم یکی از اونا از اول مریض بود اون که مرد ۳تای دیگه بودن اونا را بیرون میکردم (رو حیاط) تا آفتاب بگیرن و یکم آزاد باشند ما حیاطمون پارکینگ هست و یه نردبان برای بالا رفتن به پشت بام . بعد یکم بزرگ شدند… بیشتر بخوانید.

Ar

آخی چه بد ایشالله غم آخرت باشه و گربه ها از اونجا برن☹

لاریسا

خب اون غریزشه .جوجه و مرغ جزو هرم غذاییه گربه هست .انگار بگیم شما چرا میری همش نونوایی نون میخری بخوری خب غذاته .این ذات گربه هست .متاسفانه ما انسانها زنجیره غذایی حیوانات رو به هم زدیم .مثلا گربه ها دیگه موش نمیخورن موش ها کل زیر زمین رو گرفتن… بیشتر بخوانید.

nasim

عجب….خوب جوجه غذای گربه است…اینکه جوجه رو گرفته عجیب نیست شماباید مواظب جوجه های زبون بسته بودی تابزرگ بشن که گربه نبردشون…جوجه که نمیتونه ازخودش دفاع کنه

سعید

این گربه وکلن حیوانات فقط از رو قریزشون کاری انجام میدن.حیچ نیت بدی ندارن.از برخورد انسانها با حیوانات میشه خیلی چیزا درمورد اون افراد فهنید

حسین

ما هم هیچ نیت بدی نداریم فقط طبق غریزمون میخواهیم آرامش داشته باشیم تنها راه بیرون کردن گربه ها : مسدود کردن مسیر های ورودی به حیات خونس اگر هم وارد خونه شد بهش غذا ندید که موندگار میشه اگه هم بازم نرفت یک عدد جارو وردارید و به ردش… بیشتر بخوانید.

Mary

اگه نیت بدی نداری پس چرا بهش فحش میدی این حیوان بی آزارم کاری ندارن به ما انسانها حتما کاریش کرده بودی گربه که نمیاد بی دلیل این کار هارو بکنه/:

arash

اره تو فکر کن بی دلیل نمیکنه گربه نگهدار خودت میفهمی نداری که اینجوری حرف میزنی دوست داشتنی خخ

فرح بانو

دقیقن مشکل منم همینه‌ تا قبل ازینکه گربه بیاد حیاطمون، باغچه پر از گل داشتم. دور تا دور حیاط گلدونای قشنگ پر از گل، تا اینکه بهار سال گذشته به یک گربه حامله رحم کردم توی حیاط خونم ازش پذیرایی کردم پنج تا بچه آورد تا همین امروز دارم روزی… بیشتر بخوانید.

فرزان

سلام آخرش چیکارشون کردین؟ منتقل شدن؟منم همین مشکلو دارم

نازنین

دقیقا ما هم همین مشکل رو داریم . شهریور امسال یه مامان گربه با بچه هاش اومدن تو حیاطمون ما هم از روی دلرحمی که بهمون پناه آورده بودن غذا دادیم ولی موندگار شدن چنتاشون رفتن ولی یکیش هم خودش برگشت هم یکی دیگه هم آورد . باغچه مون کلا… بیشتر بخوانید.

لاریسا

نباید به داخل حیاط یا تراس بیارید .چون دیگه عادت میکنن .من مستاجر هستم و گویا مستاجر قبلی از تراس به داخل خونه راه می‌داده گربه هارو و الان سه سال هست که ما اینجا هستیم هنوز هم گربه ها میان داخل تراس ولی من داخل تراس غذا نمیدم اصلا… بیشتر بخوانید.

arash

دقیقا همینطوره منم امتحان کردم ولی الان یه چشم ندارم بچشو انداخته بود تو خیابون میو میو میکرد سرم درد گرفته بود رفتم گرفتمش خواستم بدم بهش صورتمو داغون کرد از اون به بعد تار میبینم

الهه

آفت درخت چه ربطی به گربه داره حرفهای خیلی بی منطقی زدی بهتره به حای چرت و پرت نوشتن بری از داروخانه کشاورزی سم مربوط به آفت درختت را بکیری

پری

چون نگاهت این بوده اینجور سرتون اومده وگرنه خیر و برکت برات از آسمون می‌ریخت چرا برای ما اینجوری نشد پس

جهانشاه

اگه گربه حتی بچه هم باشه و وارد منزل شد و یا روی دیوار گیر کرد یا تو حیاط خلوت افتاد و مخفی شد ، در هر صورت به اتشنشانی زنگ بزنید و مشکل رو بگید تا وسایل مورد نیاز این کار رو بیارن و مطمین باشید بشما کمک خواهند… بیشتر بخوانید.

فرخنده

میخام دورشون کنم ولی نمیشه ماشین خط خطی میکنند پارکینگ کثیف – پرنده شکار میکنند می یارن اونجا میخورن بوی گند میده ساختمان از شکارشون هر چی کیسه تو سطل زباله است می یارن با خودشون تو پارکینگ – راه پله ها جیش میکنند گلدانهارو میندازن و خاکشو میریزن اب… بیشتر بخوانید.

صالح

خانم فرخنده خانم، بنظرم نگاه تون به این مساله عوض کنین شاید درست بشه… کار شما مثل اینه که با یه همسایه تون مشکل دارین و هی برای هم دام میذارین… طبیعتا این نبرد پیروزی نداره… گربه ها معمولا هرجایی دستشویی نمی کنن… یکبار به جای اینکه باهاشون مقابله منفی… بیشتر بخوانید.

لاریسا

غذا بدی که دیگه اصلا نمیرن .باید فکر کنم یه جای یه کم دورتر غذا بدی.

ثریا

گربه ها هم مخلوقات خدا هستند گناه دارن این چه کاریه آخه

هادی

گربه ها پیام آور صلح و دوستی بدون کینه در کنار بعضی از انسانهای کم خرد در حال زیستن هستن. یادبگیریم چطور رفتار کنیم با این موجودات دوست داشتنی اون زمان که یادگرفتیم با یه حیوان چطور درست رفتار کنیم با ادمیزاد هم درست رفتار میکنیم

میثم

واقا بعضی ها چرا نمی خوان بفهمن بابا گربه ها برای بعضی ها واقا آزار دهنده هستن ‌. به قرآن تا بحال سه تا کبوتر دویست هزار تومنی منو خوردن . مگه کبوترا حیوان نیستن . من صرفا میخوام دشمن کبوترام رو دور کنم و از اونا مواظبت کنم .… بیشتر بخوانید.

کاربر ناشناس

آقا خب محیط کبوتراتو امن کن، تو مگه میتونی جلوی همه ی گربه هارو بگیری؟؟ چقدر بی منطقی

ایلیا

خوب اونم سعی داره با دور کردن گربه محیط رو امن بکنه نمیشه که کبوترا همش تو قفس باشن اونا هم به هوا خوری نیاز دارن گربه هم تو این فاصله میاد و میکشتشون

لیلا

مردم کشور ما به اندازه ی کافی نامهربون و خشن هستند شما میتونید با مطالب مفید تر فرهنگ سازی کنید در این راستا نه با گذاشتن این مطالب مردم رو با حیوانات دشمن تر کنید.

عنایت

اولا این مطلب اصلا دشمنی با حیوانات رو یاد نمیده. معلومه متن رو نمیخونیا. فقط نظر میدی. اتفاقا این مقاله جوری نوشته شده که بدون رسوندن آسیب به حیوانات میتونی اونها رو از خونه زندگیت دور کنی. اول مقاله هم گفته که با حیوونا مهربون باشید… دوما اگه شما هم… بیشتر بخوانید.

سعید

لایک داری اقا عنایت خدایی بیچاره شدم از دست گربه ها در یخچال را باز میکنن

کیان

از کی تاحالا ما انقدر مدافع حیوانات شدیم که هر مطلب آموزنده ای رو راجع به حیوانات مینویسن، فوری یه عده حامی حقوق حیوانات پیداشون میشه و از حیوانات دفاع میکنن!!! این آدما اگه یه روز دندان گربه بعنوان گردن آویز مُد بشه اولین نفر اون گردن آویز رو میخرن… بیشتر بخوانید.

آسمان

واقعا اینهایی که اینقدر سنگ گربه هاروبه سینه میزنن مگه قورباغه ومارمولک حیوون نیستند؟ چرا قورباغه رو بغل نمیکنند؟؟؟ به همون دلیلی که بعضیها از قورباغه چندششون میشه ماهم از گربه خوشمون نمیاد حالا اسمشو هرچی میخواید بزارید شما مدافع حقوق حیوانات ما بد😁

دریا

مشکل ما اینجاست که فکر می‌کنیم . اوکی ،کره زمین به کل تام الاختیار برای ما ادماست . نخیر خانوم محترم همین گربه اگه تو محل کم شه تعداد موش زیاد میشه به خصوص در آپارتمان ؛ حتی میتونه منجر به شیوع طاعون تو محله بشه . من خودم از… بیشتر بخوانید.

نازنین

والا اینقدر که این گربه ها حامی و هوادار پیدا کردن دیگه گربه ها عارشون میشه موس بخورن فقط گوشت و کنسروهای مخصوص . تازه از موش ها هم میترسن 😂😂 . اصل زیاد شدن موشا اینه . البته تعجب میکنم چرا حامی گربه هستید ولی حامی موشا نیستید. موشا… بیشتر بخوانید.

لاریسا

موش عامل بیماری هست مخصوصا طاعون که بسیار کشنده هست و واگیر دار.موش هر سال چند صد تا بچه میزاره و ذاتش خرابکاری و صدمه زدن به مزارع و آذوقه انسان ها و خیلی چیزهای دیگه .مریضی مشترک با انسان خیلی بیشتر از گربه با انسان داره چون دی ان… بیشتر بخوانید.

پری

سگ و‌گربه شبیه انسان هستن هم فکر دارن هم روح اشون به انسان ها شبیه تره چطور یه گربه یا سگ رو با یه پشه مقایسه میکنی یا یه قورباغه

سونیا

خیلی مونده صدساله دیگ شاید ذهن مردم ایران رغبت به جلو و ذهن باز بدون غرض شخصی داشتن رو به رشد بره ک اونم قطعا ما نیستیم درست میشه هاااا اما خیلی خیلی کار داره

ملیکا

با سلام. گربه ها و سگها تو زندگی ماانسانها اهلی شدن.یه جوری در پیج نوشتین بدتراز داعش بود. به جز تنفراز انسانیت چیزی عایدم نشد. گربه از ادم میترسه خانمهایهم که میترسن دیگه واقعا شورشو دراوردن.اینا همونایی هستن که از سوسک میترسن. متاسفم برای نوشتن این پیجت اموزنده شما! متاسفم… بیشتر بخوانید.

شریفی

شما دوست داری گربه نگهدار. کسی جلوتو نگرفته. کسی قرار نیست گربه ها رو اذیت کنه. این روش ها که گربه ازاری نبود. فقط جلوگیری میکنه از ورود گربه ها

فافا

همین بود…

هستی

سلام ما چند ساله یه گربه تو حیاطمون هست هر دوبار حامله میشه و چندتا بچه میاره خیلی آزار و اذیت میشیم همه حیاط پراز مو های گربه شده شبها میاد از راه پله بالا و روی کفشهامون تمام موی گربه می‌چسبه حالمون ازش بهم میخوره چجوری باید از خونمون… بیشتر بخوانید.

سونیا

منم اعصابم خورد شد ایکاش نمیخوندم می‌دونی ما ایرانیا عادت داریم بدون شناخت از کسی یا شئ یا تصویری هرچیزی اظهار نظر کنیم اگ شخصا بدمون میاد رومون نشه کامنت بزاریم حداقل

علی

چهارتا گربه رفته بودن روسقف ارایشگاه زنانه سقف ریخته بود. من کارم سقف کاذبه . خیلی هم بی پول بودم . طرف زنگ زد رفتم سقف رو درست کردم و یه پولی خدا رسوند.‌یه بارم از گربه خیر رسید به من

کاربر ناشناس

با احترام مشکل ما حیوان آزاری یا آزار دیدن از حیوانات نیست مشکل اینجاست که بدون درک و تجربه شرایط و احساسات و علاقه های متفاوت، فقط می خواهیم با توسل به دین، تحصیلات، و…. هر چیز دیگه ای تفکر خودمون بهتر و بالاتر از دیگران ارائه بدیم در صورتی… بیشتر بخوانید.

عصبی هستم(درخشش)

مشکل من اینه من ۱۳ سالمه عموم کبوتر داره دوتا گربه غذا دادم کسی نمیدوست بعد حالا فهمیدن همه عصبی شدن به من چه که خانوادم حیوون ازارن😐 آه من ی حیوون دوستم ولی تو خانوادم همه از حیوونا متنفرن اینطوریه که سگ نجسه گربه کثیفه نوک خروس هاتو نزدیک… بیشتر بخوانید.

پرتو

یه گربه تو حیاطمون چهار تا بچه گربه بدنیا اورد ، ایتقدر بهشون غذا دادییم که باهامون دوست شدن و بغلی شدن ، در بالکن رو که باز میکنیم میاد واسه خودش تو اتاق میگرده و میره بیرون .. ولی میترسم موندگار بشن..‌ چون بابام به شدت مخالفه ، اگه… بیشتر بخوانید.

حدیث

سلام.یه گربه ماده بچه هاشو آورده تراس ما. ما هم ازشون مواظبت می کنیم.چند روزه یه گربه نر میاد میخواد بچه ها رو ببره هی دعواش میکنیم.نمیره. چیکار کنیم. قرار هست چند روز بریم سفر خیلی نگران بچه ها هستم. کسی میتونه راهنمایی کنه؟اگه راه هارو ببندیم مامانشون نمیتونه بیاد… بیشتر بخوانید.

فراز

یک لونه یا سرپناه که فقط یک خروجی کوچیک داشته باشه بزارید و اگر سخته ورودیش یقط برای بچه گربه باشه که دست نر بهش نرسه. بقیش مادره خودش حواسش هست. لونه بزارید حتما وگرنه گربه نر به بچه آسیب میرسونه و گربه نر با هرچی شده بترسونید فراری بشه

کاربر ناشناس

نه دیگه چیکار غریزه حیوانات دارید شما خود گربه ها میدونن چیکار دارن میکنن آدما نباید فضولی کنن

سونیا

میگم وقتی اطلاعات کم بهتره نظر ندیم گربه نر رو اغلب باید از بچها دور کرد چون برا توسعه قلمرو امکان داره بکشه بچه ها رو مادر تمام سعیش می‌کنه بچه ها رو امن نگه داره ولی تا حدی کمکش کنیم

عصبی هستم(درخشش)

چی بگم میتونی گربه رو که دیدی بترسونی البته من حیوون آزار نیستم چون اگه به گوشت فلفل بزنی شاید بچه گربه یا مادرش بخورن

لاریسا

نر میخوره توله هارو .اومده که اونا رو بخوره

:)

حمایت از حقوق حیوانات نه، باید بنویسید حمایت از حقوق سگ و گربه ولگرد. پس چرا این حمایت از گاو و گوسفند و مرغ که سلاخی میشن، ماهی و حیوانات دریایی که صید میشن، موش و بقیه حیوانات انجام نمیشه مگه اینا حیوون نیستن؟

دکتر رها رسولیان

داود رقّی گفت: نزد امام صادق(ع) بودم که کبوتری را دیدم که از زیر تخت بیرون آمد، به ایشان گفتم: جانم فدای شما! پرنده‌ای را که می‌خواند به شما هدیه دهم؟ حضرت(ع) فرمود: آن پرندگان مسخ شده‌اند، اگر می‌خواهی پرنده‌ای داشته باشی،‌ مانند این را که از کبوتران حضرت اسماعیل(ع)… بیشتر بخوانید.

دکتر ریحانه زمانی

سلام من دکتر ریحانه زمانی هستم
خانم دکتر رها رسولیان خیلی درست گفته من اگر جای اون بودم منم اون و پیشنهاد میکردم
خیلی ممنون خانم رها رسولیان

جانان

برای همه اتون متایفم چون کلا مشکلات همو نمیدونید اینجور افتادید به جون هم.یکی با تحصیلاتش داره مخ همه رو میخوره یکی با مشکلی که داره به اون یکی توهین میکنه چون ناراحت شده. دوست عزیز پزشک ،روانشناس یا هر چی،توی شرایط طرف مقابل نیستی چرا اظهار نظر میکنی خوبه… بیشتر بخوانید.

کاربر ناشناس

عالی

Nazanin

گربه رفته تو سقف کاذب خونه زنگ زدم آتش نشانی گفتن نمیتونیم دسترسی نداره،دو روزه نخوابیدم نمیدونم چیکار کنم،دوبار میو کرد پیشش کردم که بره ولی میدونم همون بالا پیش کولراست نمیدونم چیکار کنم،راه دسترسی نداره،خودش اومده بقیه رو هم میاره،همش اون بالا صدا میده،واقعا کلافه شدم،اینجا هم خونه من… بیشتر بخوانید.

PANA

اول اینکه گربه ها در اکثر مواقع توی خاک دستشویی و اینکه اگر این اتفاق افتاد به احتمال زیاد مشکلی داره یا نمیتونه به خاک دسترسی پیدا کنه. و اره من و مادرم که خیلی الژی بدی دارند و خیلی از دوستان دیگه می تونیم تحمل کنیم . دوم چرا… بیشتر بخوانید.

G

درک میکنم یه گربه توی پارکینگ ما هست هی میپره روی ماشین خش میندازه ،ماشینم نصف شب آژیر میزنه
من‌ خودم کلافه شدم هر شب وقتی میاد صدای سگ میزارم فرار میکنه

مسعود

صد بار به چشم دیدم باعث دردسر شدن گربه ها،میاری تو کوچه ته ماکارونی و قیمه و استخون مرغی که تا مغزش لیس زدید و‌میدید گربه فکر کردید خیلی خَیر و مهربونید افرین ولی چرا در خونه خودتون غذا نمیدید،شما هم دقت کنید اکثر اینایی که مدعی حقوق حیواناتن غذاشونو… بیشتر بخوانید.

مهدی

سگ وگربه رو باید از محل زندگی دورکرد موجودات بسیار کثیفی هستند ،اون دسته که تو خونه وزندگی شون میارن فکر میکنن همین دوتا حیوونن دیگه حیوون نیست براش دل بسوزونن اینا فقط چشمشون به غرب هست

لاریسا

وا چه ربطی به غرب و شرق داشت؟؟؟ کثیف ذهن امثال تو هست که آفریده خدارو کثیف خطاب میکنی .غرب و شرق و شمال و جنوب نداره .همه انسانیم .

سونیا

اینا از اون آدم ها هستن ک مشکل رو ربط به هرجا میدن الا به منشأ مشکل حالا هزار تا دلیل از همون غرب و شرق هم بیاری فایده ندارع اون باورش همینه طی سالیان سال اون باور شکل گرفته برا همین میگم ذهن ما خیلی کار داره

سونیا

غرب چقد خوب بود مساعل ذهنی و شخصی خودمون رو هرجایی مطرح نکنیم

رهارسولیان

چراگربه هارو اینجوری کنیم اپاش بزنیم اب بزنیم براشون حیوانن گناه دارن ماچندتا گربه داریم اهلی هستشون از بچگی تو حیاط ما بزرگ شدن الان کمی بزرگن‌‌‌ولی بازهم کوچیکن به اینجا عادت کردن وهمیشه تو حیاط میمونن خیلی گناه دارن وقتی گرسنه میشن به هشون غذا نمیدیم میان دم در… بیشتر بخوانید.

حمیده

سلام رها جان
خیلی درست میگی افرین

رومینا

آخی شما لطف کن به جا غذا دادن ببر عقیمشون کن… اینطوری میان می ایستند جلو پنجره خونه بلند و یک صدا میگن ممنون !:

کاربر ناشناس

بله من دوبار بهشون غذا دادن وارد خونه میشن زمانم نمیشناسن ساعت دو شب میان داخل خونه

ایلیا

عزیزم این مقاله مال کساییه که مث من با گربه مشکل دارن به خاطر یه سری دلایل مثلا من کبوتر دارم تو خونه گربه حتی اگه کبوترام رو نکشه ولی بازم میترسونتشون یا مثلا یه سریا هستن که حساسیت دارن به گربه دلیل نمیشه چون دوست ندارن گربه تو محل… بیشتر بخوانید.

متنفر از گربه

با سلام شمایی که میگید گربه کاملا بی آزار هست من خودم جوجه مرغ پرورش میدادم روزی یکیشون سهم گربه ها بود و جوجه اردک هم نگهداری میکردم که از بیست تا جوجه شاید پنج تاش بزرگ میشدن این ولش اومدم کبوتر نگهداری کنم کبوتر پرواز میکرد و گربه دستش… بیشتر بخوانید.

فهیم

ما یک بچه گربه خیابونی رو از مادرش جدا کردیم بزرگش کردیم. خیلی بهمون وابسته بود و ازبیرون میترسید. اما خیلی خطرناک شده بود. پرده چشم داداشم خش انداخت. چشم منم ضخمی کرد. کلی واکسن زدیم. بردمش سر کوچه ولش کردم. شب برگشت. بازامروز بردمش توی فضای سبز اون طرف… بیشتر بخوانید.

فرشاد

سلام دوستان ممنون میشم کمک و راهنمایی کنید بچه گربه ای روی دیوار خانمه مان 3 روز است گیر کرده و همش میو میو میکند با وجود بلندی دیوار بالای دیوار رفتم ولی تا به گربه نزدیک میشوم فرار میکند و به قسمتی میرود که عملا خودم نمیتوانم بروم در… بیشتر بخوانید.

فراز

یک ققس مثل تله درست کنید غذا بگذارید توش. رفت غذا بخوره در قفس بسته بشه بمونه تو قفس و بیاریدش پایین. این بهترین راهه

کاربر ناشناس

خسته نباشید خدا نگهت داره برا خانوادت مغز متفکر

وحدتی

خروس موقع سحر بخونه خوابتون خراب میشه صدای اذان بیاد جنایت شده اما گربه تا صبح زوزه عاشقی سر بکشه عیب نداره

nergal

من خودم ی گربه سیاه وارد زندگیم کردم قرار بود اول سگ بخرم و حتا معامله با صاحب سگ کردم و باید دو روز دیگه سگو تحویل میگرفتم داشتم از باشگاه میومدم بچه گربه ای سیاهی رو دیدم ک داشت به خودش میلرزید و بچه های توی کوچه اذیتش میکردن… بیشتر بخوانید.

جرثقیل کریمی

حقوق حیوانات سر جای خود ولی وقتی من ساعت کاریم شب و نصف شب و صبح اول وقت و…. نداره و از سر کار میام خونه با یه بچه هشت ماهه که تو خونه داریم و سه تا گربه هر وقت و بی وقتی تو حیاط خونه ما جیق و… بیشتر بخوانید.

غفاری

آخ گل های قشنگ من که دیشب گربه همه را نابود کرد طوری عصبانی شدم یه جارو تازه خریده بودم زدم خورد به لوله چارو هم شکست خلاصه رفت بالای درخت صدای میو میو ………تازه طرف داره حیون ها هم هستم ولی گربه ها دارن صدمه می زنند …حالا میخوام… بیشتر بخوانید.

دیبا

با سلام ، گربه ای دو سالی هست ک ب پشت بام ما می آید. از آنجایی ک پنجره خانه ما بروی پشت‌بام باز می شود و مدام باز است، همچنین کل روی پشت بام پوشیده شده از سنگ های ب اندازه گردو می باشد، این گربه وقتی مدفوع و… بیشتر بخوانید.

Me+u=meow

مدفوع و ادرار اونا جزو طبیعت محسوب میشه اصلا نگران نباش، هر از گاهی بادهای طوفانی که میاد همه اون پوکه های خشک مدفوع رو از اونجا برمیداره میبره،.

کریم

گربه ها حیوانات خانگی هستند باید کمکشان کنیم و برایشان جا و مکان زندگی تهیه کنیم و اگر دوست نداریم زادولد بکنن عقیم سازی بکنیم اما نگهداری از حیوانات اهلی وظیفه هر انسانی هست من تو حیاط خونم یک گربه ماده و دو تا بچه هاش که خیلی دوستشون داریم… بیشتر بخوانید.

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط کریم
پردیس

من ۲ تا جوجه مرغ داشتم همسایمون هم یه گربه داره هی سرک میکشه و حالا دوتاییشون هم خورده چیکار کنم

.....

بس کنین بابا . ارامش به خاطر گربه وجود نداره (( باز سگ قابل تحمل تره )) گربه ها که همه دزد و موزی هستن هرکس باید برگرده سر جی خودش . گربه ها هم باید برگردن به جنگل ، جایی که بهش تعلق دارند . آن ها نمیتوانند تو… بیشتر بخوانید.

نیلوفر

شماهم برگرد به زندگی غار نشینی جایی که بهش تعلق داری!

مهدثه

آفرین

آسمان

نتیجه همنشینی با گربه ها اینطور حرف زدنه؟؟؟؟؟

Ar

ببخشید اما انسان ها در مکان زندگی اونا خونه ساختن خیلی سال پیش همه جا جنگل بود که انسان ها تصمیم گرفتن خونه بسازن 😐
و اینکه مردمی که گربه ها رو کتک میزنن از لحاظ عقلی مشکل دارن اونا تنها چیزی که نیاز دارن غذا و محبته😍

الهه

گربه شهری جاش جنگله …یه کم کتاب بخون ..اطلاعاتت زیاد بشه

م ی

عجب از این کامنتها یه سری به خونه های اروپاییها بزنید بد نیست اهای اقای دکتر که نظر دادید کدوم جنگل پزشکی گرفتی این برا دکترات بود یا تفکر پوکیدتت اونای که میگن روشنفکر اشتباه میکنید فکر خدا گونه فکر کردن هست چون سگ گربه سوسک نیستند خیلی چیزها بهتر… بیشتر بخوانید.

Maryam

ما ی گربه داشتیم تو حیاط ک همیشه بهش غذا میدادیم و تقریبا خونگی شده بود حالا ۲تا گربه چندروزه میان حیاط و اونم بشدت ازشون میترسه و فرار کرد و ازدیروز نیومده اون ۲ تا گربه ام همچنان میان و شب تا صبح صدا درمیارن و نمیذارن بخوابیم وسط… بیشتر بخوانید.

غزل

اگه شفا پیدا کردین خبر بدین خوشحال میشم این حرفا همه از رو بیکاری چه کاریه آخه واقعا خجالت بکشید ولی دم اون گربه ها گرم که حالتونو می گیرن بابای

سلین

عزیزم ما بیکاریم شما که از ما بیکار ترین میشنین نظر های مارو میخونید

رضا

گربه ها خیلی مزاحمند.

همونی ک مواظب حیووناس

داداش چی میگی؟:/کجاشون مزاحمن

احسان

انقدر میرن رو ماشین دزدگیر میزنه تا دیگه فاتحش خونده بشه.چیکار کنم مجبورم فراریشون بدم.

غزل

بعضی ها فکر می کنن خیلی حیوان دوستین که پای گربه رو به خونه باز می کنن. در صورتی که ده برابر همسایه های شما با این کارتون عذاب می کشن. من با حیوان دوستی مشکل ندارم به شرطی که مایه آزار و اذیت همسایگان نشه. همین الان که دارم… بیشتر بخوانید.

محمد

والا تو دین اسلامم حمایت از گربه ها مطرح شده پیامبر گربه ای به نام معزه داشته که بخاطرش بدون عبا رفته مسجد چون نخواسته اوتو که روی عبا خوابیده بیدار کنه با آب خورده شده اش وضو گرفته…این چه مسلمونی ای هست…گربه ها انرژی مثبت منازل هستن و همچنین… بیشتر بخوانید.

:)

تمامی حیوانات آفریده خدا بوده و بسیار دوست داشتنی هستند مخصوصا حشرات هیچ یک از این حیوانات آزار دهنده نیستند مخصوصا حشرات به یاد داشته باشید که هیچ گاه با حیوانات با خشونت رفتار نکنید آهای ملت با حشرات با خشونت رفتار نکنید. آنها را نکشید، استفاده از مگس کش… بیشتر بخوانید.

محدثه

سلام یک گربه امده توخونمون رفته تو شوفاژمون اصلا بیرون نمیاد

احمد

سلام گولش بزنید برای اینکار روی روزنامه دور از شوفاژ کمی گوشت ماهی بریزید تا آمد بیرون پیش پیش کنید بیاد بیرون

محمد

ملت نمیبینن گوشت مرغ بخورند حالا ماهی واسه گربه بزارن؟!🤣🤣

کاربر ناشناس

سلام گربه کوچیک هست یا بزرگ

Amir

سلام وقت بخیر دو بچه گربه و یک گربه بزرگ اومده حیاط و پارکینگ اپارتمان ما من پودر فلفل ریختم همه جای حیاط هیچ اتفاقی نیافتاد و اب هم ریختم روشون هیچ اتفاقی هم نیافتاد و ما هم که اصلا بهش غذا نمی دادیم یکی از بچه گربه ها رو… بیشتر بخوانید.

Sevil

شما باید از خودتون خجالت بکشید واقعا متاسفم براتون که این کارا رو با اون بی زبونا کردید

دلبر طهماسبی

سلام آترین هستم من یک گربه دارم یکم سوسیس نشونش بده میاد بیرون بعد بهش سوسیس نده ببرش بیرون به هوای سوسیس در را باز کن گردنش رو بگیر ببرش بیرون مامانشون اینجوری میگیرنشون

Mahmood

با احترام به همه عاشقان گربه من تو حیاطمون مرغ و جوجه و غاز دارم خیلی دوستشون دارم از خنگ بازی هاشون شاید مثله گربه باهوش نباشن ولی با مزه هستن چون براشون گاهی ته مونده غذا و نون میریزم الان حیاط شده پایگاه یکم شکاری شاید ۷ تا ۱۰… بیشتر بخوانید.

بهزاد ائل توران

سلام.من تجربه نگهداری گربه دارم.تو خونه قبلیمون که حیاط قدیمی بودگربه ها خیلی میومدن و میرفتن.اومدم خاطرات اون روزارو بنویسم که دیدم بعضیا به خاطرگربه به هم دیگه توهین میکنن کلا بی خیال شدم.
حیوانات رو دوس ندارین لااقل همدیگه رو فحش کش نکنید.

علیرضا

راهکار فلفل عالی بود ممنونم

مرتضی

دوستان من چهارتا پرنده زینتی داشتم تو خونه ام این سومین باره که گربه میاد و یکیشونو میبره،هرکدوم بالای ۱۵میلیون قیمتشونه،یه راهکاری بگین بهم تا بتونم از پرنده هام مراقبت کنم،دلم نمیاد به گربه ها اسیبی بزنم فقط میخوام دیگه نیان تو حیاط و یا خونه

لاریسا

والا من خودم چندین گربه بزرگ کردم و نگه داشتم و خیلی ام دوسدارم گربه .ولی الان یه تراسی داریم داخل اتاق خواب .یه دختر ۸ ماهه دارم که به دلایلی تو خواب می‌ترسه و اگه صدای یهویی بیاد با جیغ بیدار میشه .و الان هی چند تا گربه میان… بیشتر بخوانید.

عصبی هستم(درخشش)

ما کبوتر داریم منم به گربه ها غذا دادم حالا عادت کردن حالا فهمیدن الان هی صدا در میارن تاگربه ها برن فقط دوتا گربه هستن منم مواظب بودم سمت کبوتر ها نرن

سعید ایرانمهر

حیوانات خانگی و حیوانات حیات وحش جدا ازهم زندگی می کنند در کار و زندگیشان دخالت نکنید من متاسفم از کسانیکه این گربه و سگ بيچاره را برای خوشگزرانی خوشون میارند داخل خونه هاشون فرهنگ کثیف را جا انداختن انسان باید بلند اندیش باشه اینقدر فلک زدگی بخاطر نداستن درست… بیشتر بخوانید.

امیر

ساعت ۲شب پنجره باز بود یه گربه اومد صورتمو لیس زد فک کنم دهن ولب هم لیس زده فک کنم گرفته چیکار کنم

sara

سلام دوستان.3 تا گربه هست که از بچگی ما بهشون غذا دادیم و بزرگشون کردیم,ولی 2 تا از این گربه ها هی میان داخل خونه,خسته شدم از دستشون.هم کثیف هستن و هم کنه دارن(خودم کنه ها رو دیدم و دیدم با این که بهشون غذا میدم بازم میرن و آشغال… بیشتر بخوانید.

ناشناس

این گربه ها بخدا دزد هستن کل روز اذیت میکنن یه روز خواب بودن پا شدم تا گربه رفته تو خونه واسه خودش دور میزنه یواشکی اومدم در رو قفل کردم افتادم دنبالش همون موقع فرار کرد با لگد زد هرچی گلدون توب خونه بود شکس همه چیزو خراب کرد… بیشتر بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا